Bad update!

Sorry får fålig uppdatering! Direkt när Wilma drog så gick jag till Angelika och slagga där. Mys var det iaf. Sen så dagen därpå sprang vi runt o chilla osv . o så plingar det på dörreno malcolm & Jonathan står där. (haha vi stog bara i underkläder) . Aja sen gick vi med dem till gården. Man fick gratis oboy så vi stannade där ett tag.. haha.
Aja sen så skulle jag kanske slaggat där med Angelika Malcolm och Jonathan men jag behövde hem och packa för imorgon! Då drar vi till sälen! yes. Blir sjukt kul. Och om jag har tur träffar jag på lite vänner där uppe som också är på samma ställe! sjukt nice.
- Nala & Malcolm står för dagens bild. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0